Torsdag

Tjaba Tjena Hallå bloggen.
I dag har jag, cilla och elin varit hemma och varit sjuka. shit vad sjuka dom är och de börjar smitta mig inte kul. Man blir ju inte direkt frisk i de här mögglet. Jag och elin har solat de var mys. sen handlade vi lite mat NYTTIG Mat. vi gjorde en tonfisksallad.
Sen började vi prata om pengar och jag gick in på swedbank och jag börjar bli lite pank jag vet inte riktgit hur de har gått till men de är inte okej.
Penagrna bara rinner i väg och grejen är jag vet inte vad jag har handlat. Vi ska inte handla en massa mat bara frukost, vi ska inte äta ute. Om vi ska ut så blir de billigt där. Så jag hoppas att alla vi klarar oss.

Förövrigt så ska vi jobba i morogn bara två dagar kvar denna vecka de är i försig ganska skönt.
Nu ska vi krya på oss och kolla på en film. ¨

Puss och kram // vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0