Tisdag

Hej bloggen, i går chillade vi bara en stund, på kvällen så tog vi och bastade, as skönt även fast de inte blev så varmt så körde vi en ny grej. ångbastu så vi sprutade massa varmtvatten in då blev de riktigt nice. 

I dag så gick elin och cilla upp tidigt för dom började jobba klockan 8. så jag och hyllert låg kvar i våra sängar. As skönt. Jag var snäll och serverade hyllert frukost på sängen de bestod av energidricka, chips och bea sås haha.
Snart ska jag i väg och jobba, min första dag på kalas de ska bli kul:)

/kramar vera

Kommentarer
Postat av: Veras pappa

Hej alla glada! Kul att ni är så flitiga på bloggen och att ni verkar ha funnit er tillrätta däruppe. Kan man få beställa frukost på sängen när du kommer hem Vera? Väntar på lite skidåkningsrapport härnäst. Kramar Anders

2010-01-19 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0