Tisdag och Onsdag!

Tisdag:
Idag var det bara jag och Hyllert som jobbade, Elin hemma och var sjuk. Vi jobbade kväll tillsammans med Viking, Vicky, Micke och Simon. Det var chill hade typ inget att göra så det jag gjorde på hela kvällen var riva ost, vacka lite påsar och så fick jag göra en bbq sås. Den blev grymt god faktist. Sen vart det mycket städning men fick sluta tidigare så var hemma 22.20 igen och tog hand om Elin som låg i sängen och kollade på film.

Längtar till nästa helg, då fyller Viking, Larssa och Mattias år så då blir det värsta festen. Det kommer bli grymt fan, vi praktikander håller på med en lite present men kan inte säga vad det är än, det får ni se om en vecka eftersom det är hemlighet. :D

Onsdag:
Hyllert jobbar 10-18, Vera sitter på bussen på väg hem. (ASSÅ HIT) :D och jag och Elin har städat. Så jävla duktiga vi är, har städat vårat rum, köket, hallen och badrummet, fy fan vad skabbligt allt var, sen har vi också tvättat. :D Vi är så duktiga så. :D Nu är Elin i duschen och sen är det min tur.

Tänkte att det var ett tag sedan det kom någon bild så här kommer det i alla fall några från i helgen då vi hade det lite chill här hemma.


Vera tog sig en sväng om på stolen <3

Andrea och hennes pojkvän Rikard som var här och hälsade på över helgen.

För alla er som inte vet de så bor vi tillsammans med Andrea, Matilda, Tove, Robert och Alexander här i våran möggliga korridar :D hihi

ciao så länge
Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0