Söndag

Tjaba Tjena Hallå bloggen.Vi satte klockan på typ halv 10 för att vi skulle ut och åka skidor. men nej nej Elin gick ut och kollade vädret de var snöstorm så vi somnade om och sov till typ 12. Nu har vi ätit frukost och ska snart till skidshoppen och handla lite sedan ska vi tvätta kockkläder och vanliga kläder.

Min dag i går, det var jag,elin,hyllert och göteborskorna Matilda och Andrea. Vi jobbade i stora köket. Jag fick rensa en massa fisk, putsa en massa glas, och fixa garnityrer. Och lördag har dom storstädning i köket så vi spolade hela köket till och med taket, tog bort gallerna till brunnarna. sedan när vi skulle skrapa taket så  kollade jag bara upp i taket så jag klev rakt ner i brunnen där låg jag på golvet så jag har jätteont i ryggen.

/ puss och kram Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0