rapport från Cilla

Idag var det sista kvällen jag jobbade på Gammelgården för den här veckan, i morgon är vi lediga allihopa så ska då spendera tid i backen och tvätta en massa kläder som är smutsigt. Om jag ska sumera veckan som gått har jag haft det riktigt kul faktist, har lärt mig nya saker och träffat nya människor. Nästa vecka tror jag att jag får jobba på ett annat ställe och det spelar mig ingen roll som helst då jag faktist ser fram emot de. Det är ju inte så kul att vara på samma ställe alla 6 veckorna det är ju faktist bättre att få flytta runt och lära mig mera saker :D

Idag hade vi inte alls mycket att göra fick steka lite kantareller med lök, hacka ner savoykål och städa. I vanliga fall slutar jag 23.00 men eftersom vi inte hade något att göra fick jag sluta 20.00. Det var grymt skönt att få komma hem extra tidigt det ända negativa är väl att jag är själv, de andra jobbar till 23.00. Så nu sitter jag här i vårat kök och har just fixat en fruktsallad. :D Riktigt god om jag får säga det själv.


DETTA BLIR MIN KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0