Måndag

Tjaba Tjena Hallå bloggen!
Idag så har jag suttit på två bussar och ett tåg. ca 6 timmar och nu är jag i alla fall i märsta. De är ingen kul anlednig att jag är hemma men de är skönt att duscha i en fin dusch och sova i min egen säng.
Jag har packat i ett gäng med filmer så vi klarar oss ett tag och i morgon ska jag gå till öb och storhandla. ÄlsklingsMalin följer med så jag behöver inte handla själv. Träffade Josefin, Malin och Jennie i dag också de var mys att bara prata en massa. Jag saknar redan er i sälen vi är ju som en familj så de är jobbigt att vara utan er. Men på onsdag kommer jag.
Nej nu ska jag gå och lägga mig för i morogn blir de upp tidigt.
Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0