Måndag den 25 jan

Hej hej.
Ja nu ligger jag här igen, asså i sängen och hostar som en liten nörd. Det är sant har inte blivit bra än. :s Är jätte hostig och shit :( Vera lämnade mig och Elin för en och en halv timme sen ungefär, hon skulle hem till Uppsala/Märsta över några dagar. Men hon är tillbaka på Onsdag. Vi saknar henne massor redan. Det blir så konstigt när någon åker, för vi blir ju som en liten familj här uppe eftersom vi har ju inga andra än oss själva samt varandra att prata med och umgås. Elin börjar jobba kl 15.00 idag så det blir bara jag och Hyllert i kväll.

Igår vart det en lugn kväll hemma med Hannibal och mys. Vera jobbade så vi andra tog det bara allmänt lungt. Jag hostade som en dåre men de fick de andra stå ut med.

Jag har också börjat smitta ner Elin :P

Nu ska vi chilla lite i sängen innan Elin ska jobba :D
Kram cilla


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Hej Hopp!

Nu hoppas jag att du snart är pigg igen.

Kommer snart och kollar upp hur Ni har det.

Miss U

Kram Mamma Mia

2010-01-25 @ 16:35:35
Postat av: LOLLZ

Krya på dig Cillen !

Vi saknar dig :(

Puss Looollz <3

2010-01-25 @ 18:59:51
URL: http://twogirlsonetrip.blogspot.com
Postat av: cilla

hej mamma ja det tycker jag att du ska göra, vi har det bara bra.

miss u too

kram



hej lollo. <3

Tack det ska jag:D Saknar er/dig också massa

2010-01-26 @ 13:15:10
Postat av: mom

Hej Cilla du har väl inte "svinis"? Var föriktig med förkylning o följder. Kul att läsa er blogg. fick du mitt brev? Tänker på dig.

Kram/mom o mof

2010-01-26 @ 13:36:09
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/
Postat av: cilla

Nej tror inte att det är svininfluensan, är mycket bättre nu tack. Har varit ledig idag så har städat och tvättat hela dagen.

Jag har inte fått något brev.

Tänker på er.

Kram cilla

2010-01-27 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0