Kvällen

Ja, idag jobbade jag 15.00-23.00 men fick gå tidigare, vilket var skit skönt men när jag skulle gå så visade det sig att Elin och Vera satt på kalas och hade beställt pizza så dem kunde inte möta mig. Jag ringde Empa så snackade med henne lite, seriöst så jävla kallt ikväll idag. :D Inte coolt, men i alla fall så gick jag upp till dem på kalas så tog vi oss några cider och sen träffade vi seriöst den coolaste norrmanen ever hahaha har nog inte skrattat så mycket sen Elin ramlade i backen från bussen 2 gånger.
I alla fall så fick vi hans kompis vin flaska också sen satt vi där och garva som fan.
Lite norska ord som är värda att komma ihåg:
x Pult - knulla
x Krokedillefitteläppetjin - (typiskt norskt ordspråk)
x Dyneträck - påslakan
x Brusefåtölj - toalett
x Fortua - trottoar
x Rattatata (hahahah typ knulla)
x Ormskin - pormask
HAHAAHHAHAHAHAHAAH DÖR AV GARV!!!!
I alla fall så drog vi hem sen, nu ska vi typ sova. Det tog seriöst 30 minuter för mig att skriva så ni fattar vad det står. :D
Love 
cilla 
 Detta är lite hur kalas ser ut.
(bilden är från den 13 jan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0