Igår Tisdag:)

heeej bloggen:P
Igår jobbade jag och cilla tillsammans för första gången i det stora köket och det va grymt kul haha vi började klockan 8 och vi gick liksom upp kvart i men vad gör det det är liksom en fis i rymden:) vi jobbade tilssammans med oskar och viking skönaste snubbarna i köket:)  Viking annordnade en hackarlöktävling för mig o cillis och vi kom överens om att vi inte skulle tävla men det blev så ändå att jag tävlade men cilla kom ikapp rätt snabbt fast det slutade med att jag vann:P jag vann med en halv lök och jag tävlade mot mig själv så cilla förlorade inte:P det va en grymt bra dag i köket iaf.

Efter jobbet gick vi hem och cilla la sig till rätta och läste typ över hundra sidor i sin bok. Jag bara chillade lite typ halv sov ett tag och bara lyssnade på musik:) Vera jobbade på kalas igår hon sluta vid 11:P så när hon kom hem så körde vi lite kort sen bara kollaade vi lite film sen somnade jag och cilla:P

Puss och kramis //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0