Idag:P

Hej bloggen idag va som sagt alla sjuka. fast imorrn blir det upp tidigt och jobba även om jag är lite seg jag och cilla börjar vid 8.00 jobbar sedan till 16.00 sen blir det hem och börja fixa lite innan min tobias kommer upp:P Snackade med alla hemma idag och det var skönt hehe. Jag saknar verkligen alla där hemma:P den här helgen vi har framför oss kommer bli helt underbar:) Ja i helgen är det bara jag som är ledig hela dagarna men de andra slutar ju liksom på kvällen:)

Till mammas kille du är snäll för det som du fixa haha där har du det:)

Puss / Elin

Kommentarer
Postat av: Anniie

Inget gökande så sängarna går sönder nu......puss och kram

2010-01-24 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0