Hej jag dör av trötthet!

Hej hej!
Jag tror jag kommer att dö är så himla trött. Igår så skulle jag, Elin och Vera ta det lungt men nej nej när vi kollat klart på filmen var ingen av oss trötta så vi låg först och lyssna på musik men de funkade inte heller så vi bestämde oss för att snacka lite, vi pratade och pratade och pratade men inget hände vi var fortfarade lika pigga. Sen garvade vi seriöst typ till allt som finns. Vid 02.30 somnade Elin och jag och Vera låg och lyssnade på hennes snarkade. Vid ca 03.30 somnade vi till men klockan 04.00 bankade det på dörren och jag yrvaken som ett as sätter mig upp i sängen och skriker - Vad i helevete, seriöst.
Sen vände jag mig om och somnade om. :D Klockan 07.00 kom Hyllert hem och vi andra gick upp för Elin skulle jobba kl 08.00 och jag och Vera hade tvätt tid. Så jag och Vera har tvättat hela dagen vi är jätte duktiga. I morgon ska jag jobba första dagen på högis i storaköket börjar 08.00 Jippi men men det blir säkert skit bra jobbar med Elin och Vera ska vara på Kalas :D

kram cilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0