Gådagen och idag!

Hej hej bloggen, 

IGÅR:
var det ju Arvingarna som stod på prorgramet men nej, nej så blev det inte. Vi började med att gå till Kalas för att ta oss en fördrink men när vi sedan kom till entrén så kostade de 140 kr att gå in.
Jag- Men blir det billigare om man jobbar här.
Gubben- Ja, då är det gratis, men vad jobbar ni med?
Jag- Vi är kockar i köket, eller vi praktiserar.
Gubben- Då måste jag kolla!
Jag- Jaha, okej!
Gubben gick iväg och kom tillbaka.
Gubben- Nej Hasse säger att ni inte får gå så ni får inte.
Asså jävla bajs, så vi gick ut och ringde Fredrik. Han ba- säger Hasse så, så är det så.
Vi gick hem och drack lite vin och champange innan vi drog tillbaka till Kalas. På Kalas tog vi oss en pizza och lite cider, sen kom de några som jobba på hotellet och undra om vi skulle med ut Fjällis (nattklubb). Så vi tog en taxi (vi var 11 pers typ) sen var vi där tills det stänge och vi tog en taxi hem. När vi kom till hotellet gick vi till sporten där alla som jobbar typ bor och sen vart det lite efterfest där. Vid 4 vart det hemgång! :D


vårt ny möblerade rum :D

IDAG:
Elin och Veras dag:P vi började med att vakna typ 12.30 haha och sen tog vi en tripp till Gustavstorget för att hämta våra liftkort. När vi sedan åker hem och kliver av bussen och ska ner för backen gissa vem som rammlar jo jag såklart och inte en gång utan två rätt på rumpan:) och ja vera och cissi dog av garv:) sen hem och städa vårat fina rum för jag klarar knappt av att vara där inne haha men fint blev det:) sen tog vi oss en tripp till skidshoppen och kolla läget sen vart det mat:P god mat idag kyckling och ris:) efter det drog vi till ica och handlade lite frukost och nödvändiga grejor;) sedan drog vi hem och fixa oss lite för att sedan dra till mattias och chilla lite där innan vi skulle gå och möta cilla. Så nu sitter jag här i köket och bara tar det lungt och saknar min tobias, dom andra ville ut och kolla läget och typ hitta på nått men kände mig inte så taggad på det är rätt trött ska liksom upp och jobba imorgon med vera:)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0