Första dan på praktiken för Cilla

Ja som sagt första dagen för mig idag då. Har varit på Gammelgården som har typ våffel / vilt meny.
Idag jobbade jag med Tony, Frida i köket och sen var det Hugo som serverade alla var jätte snälla och kommer nog att trivas bra förutom att jag måste gå själv i mörkret hem på vägen typ 1 km. Inte cool fast idag mötte Elin och Vera mig och sen gick vi hem och åt glass. :D
Nu ska vi kolla på Hitta Nemo och ta det chill. I morgon ska vi nog försöka gå upp tidigt och gå ut och ta oss en promenad, för i morgon kväll jobbar vi alla fyra :P
Kram
cilla

Kommentarer
Postat av: Veras pappa

Tjaba! Öppnar nyfiket bloggen varje dag. Låter ju som allt bra så här långt. Kram på er. anders

2010-01-12 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0