Elins första dag:P

Hej bloggen:P Idag har jag jobbat fösta dagen på mitt ställe:P jag hade fått värsta fel uppfattning om stället innan men när jag väl kom dit och började jobba och fick träffa kockarna fredrik och jack så blev allt mycket roligare och jag fick en annan uppfattning om stället:) jag fick bland annat göra en cesardressing haha tio liter:) sen fick jag gå igenom menyn med fredrik och lite senare under kvällen fick jag lägga upp mat och jobba med jack. vi hade en väldigt lung dag idag så det va chill:) jag fick sluta en timme för tidigt idag och jag ser fram emot att komma dit imorgon jag börjar vid tre:)

// Elin

Kommentarer
Postat av: Anniie

Du sköter dig va??? och gör som dom säger:. Så du får lite grymma betyg att skryta med sen????? och framförallt.....du lär dig väl åka skidor och bräda tills jag kommer;). Puss & kram

2010-01-13 @ 19:35:48
Postat av: Anonym

klart jag sköter mig:P klart jag ska försöka med det:P:) jag ska åka skidor på söndag så får vi se hur det går:P puss och kram

2010-01-14 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0