Dagen

I morse ringde inte min klocka men som tur var så var Elin redan uppe hon gjorde frukost till mig innan vi gick till jobbet. Väl där så jobbade jag med Jens och Elin jobbade med Tobbe. Jag fick göra rotmos, skära upp oxbringa, göra en ratatouille hacka lök samt vitlök och riva ner morot till en köttfärsås. Vi fick jobba över en halv timme och sen gick jag förbi Kalas och lämnade knivarna till Vera.
Nu sitter vi ny duschade i köket och väntar på Elins Tobbe som kommer om en timme typ. Sen ska vi förbi Kalas och käka en bit mat, Hyllert jobbar.
Det har flyttat in 3 nya personer i korridoren, en tjej och två killar dem kommer från Lidköping. De ska vara här i 8 veckor så jag bjöd med dem till Kalas i kväll och Tove ska nog också med.
Nu ska jag chilla ett tag innan vi går. :D
Kramar på er.
Cilla

BTW Grattis Micke (glasögon ormen) som fyller 22 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0