Cillas dag!

Idag började jag 08.00, fy fan vad död jag var när klockan ringde. Men pallrade mig upp i alla fall trotts att jag inte alls mådde bra. Gick till jobbet och hade faktist grymt kul i stora köket för första gången på länge. Jobbade tillsammans med Wiking, och vad ska man säga, han är bäst. XD
Idag fick jag:
x Steka pyttipanna
x Steka ägg
x Skala sparris
x Steka korv
och lite annat smått och gott :D
Vid 15.00 kom Vera men hon mådde inte bra alls så hon gick hem med mig vid 16.00. Hemma låg Elin och väntade på oss. Elin hade gått till Kalas med blev hemskickad direkt då hon inte heller är i toppform.
Jag tycker synd om oss och för ett tag sedan kom Tove och Andrea hem, de hade varit i byn hos läkaren och det visade sig att de båda är allergiska mot möggel så det är ju inte super bra då vi faktist bor i värsta möggel boendet.

Kram cilla

Kommentarer
Postat av: mom

Mögel låter inte bra hur kan de låta er bo så dåligt. Borde anmälas vet Ekebyskolan om hur ni har det? Det kan bli bestående skador. Men ni är tuffa som kämpar på allihop.Var ute så mycket ni kan.

Kram / mom

2010-01-30 @ 13:59:13
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej mormor!

Nej det är ju inte super att bo i mögel och skolan vet om hur vi bor. Men som sagt i får ju allt gratis så vi kan inte klaga, de andra kockarna bor på ett ställe typ 50 m från oss, dem har också mögel men dem måste betala 1 500 kr i månaden för sitt rum.

Vi kämpar på och är ute mycket.

Kram

cilla

2010-01-30 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0