Cilla = ledig ^^O

Idag är jag ledig, Hyllert, Vera och Elin jobbar till 18.00 så jag ska spendera hela dagen i sängen tror jag :D
Hade velat sovit lite till men dem håller på och fixar typ rummet som ligger två rum ifrån vårat så det är inte en chans att man får en blund så då tänkte jag istället kolla på en film eller nått.
Vi har möblerat om också nu har vi i allafall mycket mer plats än innan, vi har också hittat en garderob så vi har tryckt in lite grejer där så vi får ännu mer plats.
Igår jobbade jag på gammelgården fick göra ca 100 renklämmor, baka bröd, vacka skinka, diska osv. Jag jobbade med Tony och Nisse. Sen när jag skulle hem i mörkret mött Elin och göteborgarna mig så jag slapp gå själv. :)
Ikväll blir det arvingarna ^^) Dem ska spela här på hotellet kl 20.00 så vi ska dra dit och ta och kolla på dem :D Det ska bli kul faktist annars blir det bara typ att vi blir hemma när vi inte har något att göra.
Men nu väntar filmen
/CILLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0