30 januari

Hej hej Bloggen! Tänkte berätta lite vad jag har haft för mig idag på jobbet. I morse när klockan ringde trodde jag först att det var ett skämt, var sjukt trött men pallrade mig upp i alla fall för att jag är så duktig. Jag fick jobba med vicky i kallköket, senare kom också Soffi och Simon. Idag fick jag: x Skiva tomat x Skiva gurka x Hacka paprika x Lägga om frukosten x Göra en äggmajonäs mm. Fick jobba över till 17.00 men de spelar inte så stor roll. Nu sitter i alla fall jag, Elin, Alexander och Robert och käkar i köket. De andra slutar 23.00 men de vet vi hur det blir, antagligen 00.30 eller så. Kram Cilla

Kommentarer
Postat av: mom

Hej Har du frågat i repan på hotellet om ditt brev finns jag skrev praktikant i köket o ditt namn.

ok det verkar som ni har kul för det mesta trots den hårda vintern.3veckor till eller hur det går som en dans. Tänker på dig

Kram /mom

2010-02-01 @ 10:02:16
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/
Postat av: cilla

Nej de har jag inte gjort. Gör det idag. Jo det är jättebra här upp fast igår/idag har det varit jätte kallt. :( Men det får man leva med.

Kram cilla

2010-02-01 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0