2 dagar kvar!

Idag är det Torsdag, det betyder att vi åker om 2 dagar :D Shit vad kul det ska bli, att bara få komma iväg ett tag är ju grymt. :)
Ska börja packa idag också men som alltid stöter man på problem:
1. har tappat bort mina vinterkängor :s
2. har inte tvättat
3. Hittar inte någon ryggsäck jag kan ha, så funderar över att fråga pappas kompis om jag kan låna hans.

Okej som tur är ju inga av mina problem jätte stora :D men ändå väldigt irriterande, att man nte har brytt sig om det tidigare. Jag hoppas jag och de andra kommer att trivas där uppe och om du/ni vill komma och hälsa på så är ni varmt välkomna. Annars kan du/ni bara följa bloggen så blir det super :D
xoxo
Cilla

Kommentarer
Postat av: Loooooooooooooooooollz

Jag vill! :D

2010-01-07 @ 11:58:09
Postat av: cilla

men de e bara till att komma upp de :D Jag vill också att du kommer ^^)

2010-01-07 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0