Torsdag:) Elin

Heeej bloggen:P Elin här Idag har jag jobbat i stora köket jobbade kväll idag inte det roligaste men det funkar om man jobbar med dom man gillar:) Jag och matilda jobbade från 15.00- 23.00 kulit värre. Vi fick som sagt ett evighetsjobb också att göra typ 260 potatisstompar fast vi gjorde för många haha typ 285 men vad gör det det e liksom en fis i rymden;)

Nu har vi inte så många dagar kvar här i sälen det känns lite sådär man kommer liksom sakna all aunderbara människor här och livet här uppe men det kommer samtidigt bli skönt att komma hem till alla där hemma saknar er så mycket.

NU är jag ledig imorgon och på lördag det kommer bli skönt, cillas mamma och syster kommer på lördag så då blir det för mig och vera att flytta in till Robert och Alex i två dagar mycket trevligt:)

Hörs imorgon bloggen puss puss / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0