Tisdag

Tjaba Tjena Hallå bloggen, nu känner jag att jag har varit lite frånvarande från bloggen, förlåt.
Här är de mesta bra förutom att Elin är jättesjuk tycker verkligen synd om henne. Jag och Elin jobbar tsm i stora köket, 08.00. 16.00 de är jättejobbigt att gå upp på morgonen men de är skönt att sluta när dom andra typ börjar.
Jag har fått stycka kyckling, gjort pizza, rensat fisk, skalat en del rotfrukter till rotmos, chokladbakelse.
Idag var de jättekul i köket för vi jobbade men christian(Onkel) han är skit rolig. Vi stod i köket, Jag och Elin skulle precis börja med chokladbakelsen precis då så blev de kolsvart i hela köket de blev strömmavbrott i HELA sälen, jättejobbigt haha. Det var mitt i lunchen så de blev lite panik. gick ju inte att göra varm mat så vi gjorde en hel del mackor. Vi hade min mobil som ficklampa och rn massa ljus tända så vi skulle se vad vi gjorde.

Nu ligger vi i sängen, Cilla slutade nyss så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på sova i tid så vi orkar upp vid halv 8 :)

puss och kram /vera


Kommentarer
Postat av: Veras pappa

Kul att Du skriver några rader Vera,jag har väntat. Tråkigt med Elin, är det vanlig flunsa eller har det med möglet att göra? Var utomhus så mycket Ni kan. Roligt verkar Ni ju ha iallafall och det är ju huvudsaken och även lärorikt tror jag. Massa kramar till Er alla från Veras pappa

2010-02-03 @ 00:52:23
Postat av: Cillas mormor

Hej. Håller med Veras pappa det där möglet oroar oss. Märkligt att låta våra ungdomar utsättas för detta i modern tid även om de bor gratis !!??

Men härligt att läsa om vilken glöd de har med sitt jobb lyckliga ni som är unga.

Kramar/mom

2010-02-03 @ 11:25:14
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0