Sista kvällen här uppe!

Det är sant :( Sista kvällen! :(
Kommer sakna allt och alla här uppe så sjukt mycket. Den sista veckan här uppe har varit den bästa för det är den här veckan man verkligen kommit nära alla som jobbar här uppe.
Tror de flesta kommer att sakna oss, hoppas det i alla fall XD
I morse ringde klockan vid 9 men vi var inte ute i backen förns ca 10.30 seriöst blää på vädret här uppe! Jädra orkan vidar och en massa snö. Man ser typ inget så det blev bara några åk innan vi gick hem igen eftersom det inte gick att åka i detta bajs väder.
Till lunch blev det ica smörgås, mums sen vart det after ski med arvingarna. Hahaha seriöst sjukt kul. Efter after skin vart det hem och duscha och fixa middag (TACOS). Nu håller alla (jag, vera, elin, tobbe, matilda och tove) på att fixa oss. det blir en sista sväng till HC! Detta kommer bli grymt hoppas jag på. :D

Och jag måste säga roligaste grejen som hände mig! HAHAHA seriöst trodde jag skulle garva ihjäl mig!
Min mobil ringer, det var hemligt nr. 
Jag ba - Jaha (svara) Aah det är Cilla
Mannen i telefonen: Hejsan det är från Ica Toppen du var vunnit ett par långkalsonger.
Jag ba - aha, haha!
Mannen i telefonen: Ja det är bara att komma förbi och hämta dem.

Jag lägger på telefonen springer in i vårt rum, lägger mig på golvet och garvar röven av mig. hahahahaaha
Sen gick jag upp och hämtade dem i kassan på ica. Det roliga var att jag bara gjort allt på skämt och trodde seriöst inte att jag skulle vinna något. På min motivering:
- Jag har inte råd att hyra skidor så tänkte att jag kunnde vinna ett par.
hahahahaaha jag dör!

Men, men har i alla fall gått i dem hela dagen och Elin tycker dem är as fula typ så därför så fort hon kollar så visar jag dem lite extra mycket (A)

Kram
Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0