Sista dagen på Kalas för Cilla

Hej hej bloggen!
Idag var de sista dagen på Kalas för min del. Jag jobbade tillsammans med Fredrik, Jack, Gabbe och Klarken. Hade som vanligt en grym dag. Fick sköta typ allt själv då det var hur lite folk som helst. Eller först kom det två skit stora bongar. Vi ba okej idag blir det mycket att göra. Men efter dem så blev det bara tomt och inte förns vid 21 kom det typ 5 bongar till innan vi stänge och det var bara strögrejer. Så det blev väldigt mycket snacka och städa. Fick vika 100 pizza kartonger, lägga ut pizza bullar och sköta grillen. Sen fick jag höra något som värmde riktigt ordentligt. Både Jack och Fredrik sa att jag var den bästa praktikanten dem haft någonsin. FETT HAPPY :D
Nu ska jag ta de lite chill sen blir de nog bums i säng, är as trött.
Kram
Cilla

Kommentarer
Postat av: Cillas mormor

Hej Cilla toppen med beröm det är du värd.Kul att läsa din blogg idag ska vi äta kräftor med två vänner. Kanske fel årstid men man måste väl ta hand om " maten".Ha de bra.Kramar mom/ mof

2010-02-06 @ 14:56:20
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0