Sista dagen på jobbet:(

Heeeej bloggen:) idag jobbade jag och cilla morgon våran sista dag idag:( så tråk men ändå ganska skönt bara tanken att veta att man åker hem på söndag e helt underbar fast jag kommer ju såklart sakna alla underbara människor här uppe<3
Jag och cilla har jobbat tilsammans denna vecka frukost/lunch, vi har fått så mycket mera ansvar denna vecka känns jätte bra:) vi har jobbat med jonas och christoffer (alibi) hur kul som helst. Vi har idag tagit hand om deras cafe som öppnat nu under lovveckorna samt frukosten och preppat inför imorgon:)

Idag har vi också varit och hyrt skidor så imorgon blir det åka av i backarna (Barnbackarna) kommer bli kul:P sen blir det nog lite afterski med arvingarna:P

Snart drar vi hem känns helt sjukt men också helt underbart och imorgon kommer bästa Tobias hit också så jag längtar:) sista helgen här kommer bli helt underbar:)

Puss/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0