Min lycko dag

Tjaba Tjena Hallå bloggen, precis som Cilla sa inte många dagar kvar, jag börjar få ångest. Vill inte hem men ändå så vill jag hem till alla saknar många där hemma.
Gårdagen var jättebra jag är på kalas vi hade mycket att göra och jag fick göra allt de gick bra och det var jättekul.
I morse så handlade jag och cilla mat på ica, när vi skulle tillbaka ner för backen så ramlade hon haha hon hade elins uggs som både är förstora för henne och väldigt hala. haha fy vad vi skrattade.
I dag har de gått bra lite mer att göra än i går. Fick göra min första pizza i dag den vart ju lagom fin haha. Men den smakade gott i alla fall. Jag hann inte äta så mycket för vi fick massa bongar i köket just då så clarken åt upp den, dumma honom. Men nu kommer vi till de bästa i dag. Jag stod i köket och, Johan (chefen) kom och ba en från emd står vid pizzadisken. Jag ba aha erik eller?
han ba nej de är den blonda.
jag- är de Danny??????
ja så heter han nog. Jag dog nästan jag kunde inte få fram mer än Hej, vad har du beställt för pizza? och hejdå.
Galet och han bor 50 meter i från mig. Jo jag skulle hälla upp två bea såser till honom jag darrade jättemycket så haha. Åh jag är jätteglad nu. Och pigg är jag också eftersom jag jobbat till klockan 10.
Nu vet jag inte vad vi ska göra. elin ska nog skriva ett inlägg om sin dag okså:)

puss och kram skummbanan / vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0