Kalas

Tjaba Tjena Hallå bloggen!
shit vad tiden går fort de är bara 6 dagar kvar nu om man räknar med i dag också. Jag längtar hem, vill hem men ändå inte, jag kommer sakna alla fina mäniskor här helt galet.
I går Jobbade jag på kalas 15-22 ungefär.De var jättekul för Jack var tillbaka han är bara för rolig. Gabbe stod själv i pizzan så där fick jag stå en stund av kvällen också. Lägga på tomatsås,ost och en massa gott.
Elin och Cilla gick upp tidigt så dom jobbar. Träffade dem och åt lunch. Jag börjar 3 idag med. Och de är inte världens finaste väder i dag, men en liten prommenad blir de nog i alla fall.
bara tisdag, onsdag och torsdag kvar att jobba. de är rätt skönt men tråkigt också.
Nej nu ska jag kolla på en film sen gå ut.
Ha de så bra Puss och kram skummbanan /vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0