Kalas is kalas!

Hej hej bloggen!
Idag har jag jobbat på Kalas som vanligt tillsammans med Jack, Gabbe, Klarken och Johan. Gabbe och Klarken stod i pizzan och när dem fick as mycket att göra fick jag hjälpa till att lägga på pizzorna och fixa innan de gick in i ugnen. Sedan var nästa alla pizza kartonger slut så jag och Klarken hade kartong viknings tävling. Dock vann inte jag men det kan ju ha berott på att jag aldrig någon sin vikit och kom inte in lika fort som Klarken då han bara vikt flera gånger före. Men vi hade en lite rolig twist, den som fick ett papercut skulle få en bitchslap av den andra. Dock klarade vi oss båda från detta.
Sen så jobbade jag med Jack och Johan i köket. Johan skötte uppläggningarna och jag och Jack hade hand om tillagningen av maten. Dock mådde inte Jack så bra så jag skötte typ allt själv och om det var mycket så fick Jack backa upp mig lite. Men klarade mig riktigt bra om jag får säga det själv. 
Men jag fick värsta ont i huvudet tror det beror på att jag inte sköter mina sovtider (alltså sover för mycket) och mina mat tider är inte heller på topp. För jag äter bara ett mål mat och då blir jag hundrig senare och då får jag ont i skallen. Så vid 21.20 drog jag hem till Elin och nu ligger jag i sängen med Elin, vi ska kolla på en film och sen blir det sova av. :D 
I morgon är det sista dagen på Kalas sen är jag ledig lördag-söndag :D Det blir grymt nice. 
Kram 
Cilla
P.S.
Mormor jag har inte fått ditt brev :( Men dem sa att jag skulle kolla på måndag igen.
D.S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0