"Jag har en känsla, att ikväll kommer bli en bra kväll!"

heeeeej bloggen:P Igår kom cillas mamma hit:P grymt kul vi gick och åt på kalas och sen gick jag och cilla hem medans cillas sysyter och mamma gick till hotellet. Sedan drog jag och cilla också dit vera låg hemma hon va ganska så trött liksom:P vi kom in på hotellet helt gratis haha plus att vi inte få vara där men cillas mamma hade letat efter han som är VD hasse och han kom aldrig så vi kom in på nattklubben:) En cider på hela kvällen körde bara cola på kalas. Vi dansade jätte mycket plus att det bara va 40 åringar på dansgolvet haha ganska kul:) aja grymt kul kväll igår och idag med :)

när jag jobbade idag så kom receptionisten in med ett blommpaket och frågade efter en Elin och jag blev helt chockad:) jag sa bara aa det är jag trodde först att det var mamma som hade skickat men när jag öppnade så var det min tobias som skickat en röd ros jag blev så glad och rörd alla i köket prata om det jag började nästan gråta helt underbart:) han är bara för underbar:)

Nu är det en vecka exakt kvar tills vi åker hem så ikväll kör jag och vera hårt:) vi chillar och väntar på Lars:)

Imorgon blir det jobba 8.00-16.00:)

Puss / Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅ vad gulligt att skicka en ros till dej saknar dej men snart kommer du ju hem Kram

2010-02-15 @ 18:12:17
Postat av: Anonym

Ja jag vet helt underbart:P jag saknar dig med ja snart kommer jag hem sjukt skönt:)

2010-02-15 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0