Hemma i Uppsala igen!

Det är sant nu är vi hemma och ska jag vara ärlig så saknar jag stället redan! På vägen hem i bilen gick jag bananas haha kunde inte sitta. Vi stannade i Falun på donken sjukt länge sen jag åt de. Sen när vi kom till Uppsala insåg jag att typ inget har hänt, vad jag kunde se i alla fall. Blev hämtad av mamma på stationen och hon skjussade hem mig till pappa. När jag går in genom dörr ligger det en lapp på golvet. Det stod:

CILLA-SKATTEN!
Följ kartan
Det du håller kärt finns gömt!

Så jag följde kartan och när jag insåg att det var mina kompisar som gömt sig vid varje ställe så blev jag sjukt exalterad och sprang runt i hela huset efter kartans anvisningar och varje gång jag hittade någon började jag skrika och skratta sen blev det värsta kram kalaset. XD Åhh älskar er allihopa ska ni veta <3

Sedan vart de vegan kladdkaka för hela bunten. När jag skulle sova saknade jag dock min älskade sötisar <3 Måste få träffa dem snart igen!

Jag och Vera funderar redan på att åka upp igen till Sälen i Mars men vi får se hur det blir med de, undrar ens om dem vill att vi ska komma men men de är ett senare problem! (A)

Kram
Cilla (en av världens bästa PJ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0