Hemma i märsta

Tjaba Tjena Hallå bloggen, eller? jaja i går var de dags att säga hejdå till alla fy vad de var jobbigt vi började med att säga hejdå till munken, sedan stora köket där de blev kramkalas och där tårarna rann. usch. Sedan sa vi hejdå till Kalas. Där de också blem kramkalas. Och sist sporten men där sa vi bara hejdå till viktor och till Lars. Säga hejdå till Lars var de jobbigaste. Seriöst.
Jag, elin, cilla och tobias tryckte in alla packning sedan hoppade vi in i bilen, vi stannade i falun på donken de var gott. Cilla var helt hyper och dansade. jag dansade bara lite (a).
Mamma kom till uppsala och hämtade mig. När vi kom hem till märsta så laddade jag in alla bilder fy jag saknar sälen redan :( Som sagt jag och Cilla och förhoppningsvis Elin vill åka upp igen. Om dom i sälen vill såklart.
Sova i sin egen säng var skönt men de tog ett tag innan jag kunde sommna. för jag hade inte mina älsklingar vid mig.
Nu ska jag snart börja tvätta mamma har bokat tvättstugan åt mig.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0