Hej bloggen

Som Vera skrev så har vi varit lite dåliga på att uppdatera men vi har haft en riktigt rolig helt med massa kalas då typ alla fyllde år denna helg. Först var det tre av kockarna sedan också Alex och Tove som båda bor/bodde i praktikant korridoren. :D I söndag så var det i alla fall rockkväll som stod på schemat och det är bland det roligaste jag har varit med om :D HIHI Fy fasiken vad jag och Vera headbangade XD hahaha smärtan i nacken sitter kvar än idag. Hyllert var dj och spelade de grymaste rocklåtarna.
Lite bilder kanske vore någonting :) Jag har klippt ihop en lite ful bild där jag posar med alla födelsedagsbarnen XD


här kommer det några andra bilder också:

Vera målade Alex och jag målade Robert :D

Alex och Tobbe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0