Dålig uppdtering

Tjaba Tjena Hallå bloggen. Dålig uppdatering här men de betyder att vi har gjort mycket roliga saker därför har vi inte hunnit skriva. I torsdags kom mamma, isabel, therese, moyan och ann hit vi åkte skidor och ätit massa gott. Vi åkte i Lindvallen, Tandodalen och hundfjället.I hundfjällt träffade vi Annika de var väldigt kul eftersom vi inte ses så ofta.
På torsdagen så åt vi på kalas, fredagen åt vi på högis och på lördagen så firade vi Alex som fyllde år vi drog på HC de var väldigt kul.
Jag jobbade i stora köket jag fick göra munkar jättegott, sedan fick jag göra baugetter och sallader med mera.
I Söndags i går så fyllde 3 kockar år så då var de rockkväll på ski clubb. De var jätteroligt. Vi sminkade oss jättemycket och hade jättestort hår. Om ni har tur kan ni få se en bild senare kanske. Så de blev en sen kväll. I dag har Elin jobbat lunch och jag jobbade kväll. De var kul. Cilla jobbar på ski clubb i morgon första gången så hon är nog lite nervös. Nej nu orkar jag inte skriva mer ska kolla på film nu. lovar att skriva snart igen.
Puss och kram skummbanan
/ vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0