cillas kalas dag

Hej hej bloggen!
Har avslutat en mycket rolig och lärorik kväll på Kalas. Idag jobbade jag tillsammans med Fredrik, Jack och Gabriel. Men Fredrik drog hem tidigt och Jack gick också hem eftersom han inte mådde så bra. Så det blev jag och Gabbe som skötte stället. Gabbe jobbar igentligen i pizzan men han hjälpte mig när det vart stora beställningar, annars skötte jag typ allt själv. Hade grymt kul, idag fick jag alltså: hacka lite lök, fixa sallad, fylla på såserna och sedan också göra all mat själv och lägga upp. Fett värt. :D
Det är skit kul att dem ger en mycket ansvar och om något skulle gå snätt så tar dem de oftas med en nypa salt, man lär sig skit mycket där och så har man ju så sjukt kul :D
När det var som lugnast lärde Gabbe mig att göra pizza. Sen fick jag ta med den hem :D Det var nice, dem blev så glada när jag kom hem med en gratis pizza :)))
Nu ska jag fixa lite innan jag går till sängs. Hoppas alla har det grymt. 
Kram 
Cilla 

Kommentarer
Postat av: Cillas mormor

Hej grymt kul att läsa bloggen. Som jag förstår har ni kul och får göra mycket kul saker förväntar mig en riktigt god middag när du kommer hem eller hur du kan komma hem till oss och laga mat hihi.

Kramar /Mom

2010-02-04 @ 10:07:11
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/
Postat av: cilla

jo visst mormor vi får se till att ordna de så vi kan träffas. :D

Saknar dig och morfar.

Kram cilla

2010-02-04 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0