cilla på ski club

Hej hej bloggen.
Som ni läser i rubriken så jobbar jag alltså denna vecka på ski club. Ski club är typ ett fik/mat ställe nere i "dalen" så jag får åka skoter :D Hahaha fy vad kul det är både igår och idag har Victor skjussat hem mig :) Igår var det seriöst inte typ en människa där men idag däremot var det as mycket. Men dock kanske man inte lär sig så mycket men vad spelar det för roll ski club är chill och man kan inte få det bästa stället varje vecka.
I alla fall så hade jag gjort upp med Victor igår att han skulle hämta mig i morse men min dumma mobilalarm ringde inte så 8.55 väcker Elin mig ba: Ska inte du jobba. Jag ba: Jo vad är klockan. Elin: Ja den är fem i.
Precis då ser jag Victor åka förbi, så få skynda mig ner (fick gå) kom 20 minuter försent.
Har lovat mig själv att inte sova med avstängd mobil mer här uppe om jag jobbar morgon :D Som tur var vart dem inte arga. Men fick i alla fall åka skoter hem, hihi det är sjukt kul. Skulle inte banga på att åka upp på fjället en solig dag och bara åka. :))) Nu ska jag ta det lite chill, kanske kolla en film och plugga lite teori. Vera, Elin och Hyllert jobbar så är själv. :)

Kram
Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0