9 feb:P

Tja bloggis:P Sorry att jag inte skrivit på länge men haft mycket för mig/oss. Helgen var helt underbar min Tobias var här och vi festade och hade allmänt trevligt, helgen gick så grymt fort och som sagt så har ni läst att det var rock kväll i söndags eftersom tre av personalen fyllde år så det var party nere i backen på ski club:) grym kväll, jag har aldrig sett vera och cilla så taggade som dom var och hur dom headbangade herre gud ni skulle sett dom:) jag var också taggad men ändå sjukt trött eftersom det var fest dagen innan, men duktig som jag var gick jag hem i tid för att orka jobba dagen efter frukost/lunch 08.00 - 16.00. Jag jobbade och fick höra massa roligt om allt och alla plus att de i köket tyckte att praktikanterna va helt på G. Det snackades en hel del men det va kul på jobbet stod i kallskänken med vicky helt underbart.

Idag har jag jobbat igen mellan 08.00 till 16.00. Jobbigt att gå upp sådär men det funkar tycker det e grymt kul att jobba frukost/ lunch man är liksom med mera då. JObbade med Oskar och Joppe fick typ ha ansvar för hela kallskänken själv, det känns bra när man får lite mer ansvar och så man blir mer självsäker då:)

Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0