9 dagar

Hej hej bloggen!
Som igår mådde jag inte heller bra i morse vilket resullterade i att jag stannade hemma idag med. Nu dock mår jag mycket bättre och detta tror jag beror på att jag och Elin idag tog oss en 1 1/2 timme lång promenad. Sjukt skönt att komma ut och få lite ny luft i lungorna vi tog också med oss kameran så tänkte ladda upp några av bilderna. Vera har åkt skidor idag men just nu är hon på jobbet. Hon var helt uppe i varv igår när hon kom hem och berättade om Danny :)


Vera på sina skidor, redo för backen :)


Min och Elins promenad


Elin ligger i en snödriva och chillar :)

Kram
Cilla

Kommentarer
Postat av: Cillas mormor

Hej hjärtat en vecka kvar ca. Roligt att din syrra o mamsen hälsar på dig i helgen hoppas ni får det trevligt på alla hjärtans dag. Kramar mom/mof

2010-02-13 @ 09:41:44
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/
Postat av: Lulz

och SNART är du hemma igen! WUHO :D

2010-02-13 @ 14:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0