31 januari

hej hej bloggen!
Idag var det en grym dag, hela uppsala gänget var lediga så vi tog oss tiden till att göra lite vad vi ville själva, vilket resullterade i att Hyllert sov och sedan gick med onkel och kolla fotboll på Kalas. Elin åkte in till byn och till vårdcentralen för att kolla sin hals och jag och Vera var duktiga och tvättade till och med våra sängkläder. Gud va skönt det var att sova i rena. :D Men så klart hände de mera saker. Vi fick en ny kille som flyttade in i korridoren, han heter Robin och kommer från Tylösand.
Igår kväll tog jag, Vera, Alexander, Robert och Robin oss en sväng förbi sporten och onkels rum. Hade grymt trevligt och vi fick också träffa den nya diskaren som tar över efter Norge som åkte hem igår. Han var grymt trevlig som sagt. :D Vi kom i säng rätt så tidigt vid 01.30 någon gång eftersom Vera och Elin skulle börja jobba 08.00 dagen efter.
Tänkte att jag skulle ladda upp en bild på våran tvättstuga. :D
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!

Det ser kanske inte så farligt ut med i verkligheten är det inte super fräsht! Men det funkar :D

Vera och jag tog oss också en liten promenad vilken detta resullterade i:

Väldig ful bild men bjuder på den :D

Kram
cilla

Kommentarer
Postat av: Maria (Veras mamma)

Jag tycker det är en jättemysig bild. Härligt att ni tar er ut så att ni får lite frisk luft:)!

2010-02-02 @ 08:37:49
Postat av: Lulz

Hahaha ååh, cillen! Du är för härlig! komsi komsi hemsi nu va!

2010-02-02 @ 14:32:24
Postat av: mom

Heja Cilla du är lika söt som förr.love you /mom

2010-02-02 @ 16:06:52
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0