3 februari

hej hej bloggen!
Gud var tiden går fort här upp. Vissa dagar går så sjukt långsamt med nu känns det typ som att allt har gått jätte fort. Jag har i alla fall fått jobba på Kalas de senaste två dagarna och blir kvar där resten av veckan också. Tycker det är grymt där. Igår jobbade jag med Gabbe och Fredrik, dem är gryma, fick lägga upp massa igår, fett duktigt av mig (tycker jag själv) och sen fick jag också göra 10 liter med cesardressing, packa upp lite varor, hacka upp lite grönsaker, lägga pizzabullar och lite annat smått och gott. 
Idag börjar jag 15.00 så har tagit det riktigt lungt idag faktist, vilket så grymt skönt :D hihi
Kram
cilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0