3 feb:)

Hej bloggen:! Elin här förlåt att jag inte skriver så himmla mycket men men har inte varit i toppform och är inte det nu heller:( låg hemma några dagar förra veckan för jag va sjuk och det släpper inte heller, har till och med varit på vårdcentralen och fått host medicin men den hjälper inte. Har redan använt halva flaskan typ, det sjuka är typ att jag hostat mer när jag kom hem idag än vad jag gjorde på hela dagen på jobbet. Jag vet inte om det beror på möglet, men men hoppas jag blir bättre snart knappt så jag orkar stå i köket men det är grymt kul så klart jag kämpar:) Idag jobbade jag med vera grymt kul:) jag fick göra mos , äggmajonäs, skära grönsaker och lite smått och gått. Imorgon jobbar vi tilsammans igen och då ska vi stå i kallköket:P

Puss / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0