15 februari

Hej hej bloggen!
I förr går kom mamma och Empa hit. Sjukt skönt att få träffa dem igen eftersom det var ett tag sedan.
Igår på alla hjärtans dag hade vi det super mysigt. Jag, mamma och Empa tog oss en promenad ner till ski club och sen gick vi till shoppen där jag fick en sälen tröja och Empa en mössa. Sen gick vi också till ica där jag köpte ett par solbrillor. Vid hade bestämt att gå på bio så eftersom vi har en bio salong på hotellet så gick vi dit och kollade på den nya filmen Farsan. Sjukt bra film helt klart värd att se. Det var jag, mamma, Empa, Elin, Vera och Lars. Sedan gick vi hem och åt tacos. mmhh... Massa gott.
I morse åkte mamma och Empa hem :( Saknar dem redan med nu är det inte alls lång tid kvar tills jag får åka hem och träffa alla igen.<3
Saknar alla det ska ni veta.
Kram
Cilla

och jag får inte glömma.
Grattis världens bästa morfar på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Cillas mormor

Morfar tackar så mycket hoppas vi kan träffas när du kommer hem. Kramis/mom

2010-02-16 @ 09:27:04
URL: http://fourfriendsonetrip.blogg.se/
Postat av: cilla

hej mormor det får vi se till att fixa. Saknar er och hälsa morfar <3

2010-02-16 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0