10 dagar kvar!

Hej hej bloggen!
Det är sjukt vad tiden har gått fort här uppe. Bara 10 dagar kvar idag. Shit asså, 10 dagar är ju som en fjärt i universum (rikards svar på min "fis i rymden").
I alla fall idag så skulle jag ha jobbat men shit vad ont i magen jag har och huvudvärk ska vi inte tala om. Så bestämde mig för att stanna hemma idag och vila. Bättre att köra 100% i morgon om jag mår bättre.

Idag har det inte hänt så mycket men ni måste få höra våran lilla incedent i natt. Asså jag trodde jag skulle dö av skratt. Klockan var ca 01.30 när jag och Elin ligger och nästa sover. Vera ska försöka komma in genom dörren och hon får för sig att dörren är låst fast den inte är det. Och vårat handtag satt åt fel håll på våran dörr då jag råkade sätta det så efter att den ramlat av. (Vårat dörrhandtag på utsidan är mongo och ramlar av typ så fort man går förbi bara.) I alla fall så när Vera ska sätt handtaget rätt och låsa upp den olåsta dörren så fuckar handtaget på insidan upp och blir helt jävla snätt. (Finns bild som kommer längre ner i inlägget). Så det går varken att öppna dörren från insidan eller utsidan. Elin får panik och blir ledsen och jag börjar bara skratta. Andrea ringer till Mattias men han pallade inte komma då han typ låg och sov men han sa att vi skulle ringa till repan (receptionen). Andreas som jobbar i repan frågar om vi inte kan vänta tills i morgon eftersom ingen av vaktmästrarna är här. Han fattade inte att vi var inlåsta. Det slutade i alla fall med att två av ordningsvakterna fick komma ner och skruva ut oss. Hihi lite pinsamt men skönt att dem i alla fall fick upp dörren. :D BTW under tidan vi var inlåsta gjorde jag ett korsord som bara handlade om allt som hade med att jag och Elin var inlåsta. Hahaha sjukt kul att vara lite sysselsatt under tiden.

Nu ska jag ta det lungt, kolla film och kanske sova ett tag så värken går bort någon gång.

 

Kram

Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0